Početna stranicaPortailGalleryFAQPretraľnikRegistracijaČlanstvoKorisničke grupeLogin

Share | 
 

 Bolničko lečenje izazvalo psihozu

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
migoda
zelenbač


Female
Broj postova : 2
Localisation : Novi Sad
Registration date : 14.09.2010

Character sheet
opis: 10

PostajNaslov: Bolničko lečenje izazvalo psihozu   uto ruj 14, 2010 12:41 pm

mam trenutno uzasnu situaciju koju ne znam kako da rešim.

Brat mi je smešten u bolnicu zbog čestog alkoholisanja i uzimanja metadona. Dijagnoza pre toga, potvrdjena od strane dva doktora, je bila bipolarna depresija, ali kad je došao u bolnicu rekli su da su te dijagnoze pogrešne i dali mu nove.

Nama, najbližoj rodbini, nikakva informacija nije data tada a ni do danas.

Zatim, doktor ga je stavio na metadonsku terapiju. U bolnicu je stigao svestan i normalan. Ali od dana kada je krenula metadonska terapija moj brat je zaspao i spavao, buncao, nije jeo 7 dana. Rečeno nam je da je sve to od uvodjenja metadona 65 kapi, jednom dnevno, ali ja dobro znam da je on mogao da uzme i 120 kapi i da mu ne bude ništa. Okolo bolesnici su tvrdili da sa njim nešto nije uredu, čak i medicinski tehničari. Onda sam napisala mejl doktorki da šta god mu daje, da prestane sa tim, jer želimo da se probudi.

On se probudio skroz, ali njegovo ponašanje je zastrašujuće drugačije nego pre. Ponaša se kao luda osoba ne znam kako to da opišem drugačije. Nikada pre nije bio takav tokom celog života, bio je zavisnik ali nije se ponašao kao da je potpuno mentalno lud. Medjutim sada se svestan ponaša strašno i mi smo užasno zabrinuti. Navodno su prestali sa metadonom a i on sam nam je rekao da mu danas nisu dali metadon. On nam je u poverenju rekao da su doktori eksperimentalno probali neki nov lek na njemu i da je on to morao da potpiše, ovo ne znam koliko možemo da mu verujemo.

Razlog zašto sam stavila u psihoze ovaj problem je što se on sada ponaša psihotično, dok pre tog leka nije. Moje pitanje ako neko može da pomogne je da li je moguće da su mu lekari dali tako nešto, koji lekovi izazivaju psihozu i šta da radimo. Plačem jer se bojim da više nikad neće biti normalan. Molim vas pomozite mi
[Vrh] Go down
Korisnički profil
 
Bolničko lečenje izazvalo psihozu
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» Ručno rađenje korica
» Svjetlost kao onečišćenje...
» Održavanje i čišćenje pribora za jelo i piće
» Čiščenje i priprema ptice za ražanj
» Definicija/značenje bushcrafta

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
 :: tužne vibracije :: Bolesti i ostale zdravstvene teme :: Diskusije o bolestima-
Forum(o)Bir: